fredag 22 februari 2013

Fortfarande ledig

Förut: Eftermiddagslek i bottenfrysta havsviken med varm choklad och tokfisarna tre. Njuta



Nu: upplösningen, sista nittio sidorna. Maken är inte hemma och tokfisarna sover. Stornjuta.


Imorgon är jag tillbaka. Ses då.

Tänkte att det kunde vara bra med bildbevis på de tre barnen som  kallar mig mamma, så att ni inte tror att de är fantasifoster så som det mesta annat jag skriver om. Man vet aldrig med mig. Skiljelinjerna mellan saga och verklighet blir bara luddigare.

2 kommentarer:

Lunicrax sa...

Ditt val av choklad får en stor stamp of approval från mig. Basåduvet. :) I brist på svensk choklad (gjorde precis slut på det sista, YNK!) tillverkade jag mozartkulor idag. Det var inte dumt det heller (nougaten och mandelmassan var svensk).

Vilse sa...

Vill bara påminna om att jag bett om din postadress. =)