måndag 26 augusti 2013

Min kloka bror

la upp det här på fejan.


Låt oss starta en rörelse.

5 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ja, låt oss! Inga fler osmakliga mobilbilder av gegga på tallrik.

/E

dorro sa...

Hahahaha! Jag kan haka på men mina foton på mat kommer ni ändå inte undan. Det är mitt yrke.kinkio167

dorro sa...

Jaha det var där mitt bevis för att jag inte är en robot hamnade :P

Villeosagamamman sa...

Du vill inte att jag ska gästblogga om hur det gick med sommarläsningsvadet som jag hade med eleverna? ;) Jag hade väl aldrig trott att 17/18-åringar skulle uppskatta ett diplom så mycket!!

Vilse sa...

Elin - Ja!

Dorro - det är okej. Du är ju kostrådgivare.

Katrin - klart jag vill!! Jag frågade dig ju. Bara skriv och mejla mig så lägger jag upp det. Jag förmodar att Vilses läsare bara längtar efter att höra hur det gick med sommarläsningen som jag postade boklista på i juni. =)