tisdag 24 september 2013

Men så mycket roligt de hittar på!











5 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ja! Det där kan ju jag ställa upp på! Tack för att du rotar fram alla godbitar ur mässprogrammet:)

/A

Vilse sa...

Ja, precis! Jag tänkte på dig när jag la upp det och var på väg att skriva nåt om att 1-3 sidor vet jag flera som har färdiga. Hur bra?! Vi går ihop på söndan säger jag! På fredan är det ju debutantgrejs samma tid. Låter okej?

Kära Syster sa...

Haha, du håller verkligen ordning på mig:)

Jag skrev glatt in tiden på fredag, nämligen. Men då kan jag alltså på söndagen? Jag monterjobbar inte då?

Och så kanske jag kan snika ett par papper och en skrivare i Vilseland?

Kram
/A

Vilse sa...

Japp, du är ledig söndag. SJÄLVKLART kan du låna skrivare och papper. Frågan är bara när dokumentet som ska skrivas ut når hit. =)

Kära Syster sa...

Tja.. Senast på torsdagkväll tänkte jag...

/A