torsdag 16 maj 2013

Ackord, harmonier, piano. Kärlek!


Det här kanske inte alls hör hemma i mitt forum, men nu är det så att jag älskar Jamie Cullum och jag kan bara inte låta bli. Det är för bra för att inte dela.

Han lär oss spela piano. Han pratar ackord och leker lite.

Visst måste man älska honom och alla ljud han gör, både på klaviaturen och med rösten? Det känns som ett hån att han är gift med någon superlång fotomodell, visst gör det Elin?

Mmm!



Här finns en till. Ifall ni som jag inte kan sluta lyssna på kombinationen brittiska och mysackord.

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Åh, det är precis som att lyssna på Jamie Oliver, fast han pratar ackord istället för smaker! Jag älskar att han inte riktigt har tänkt igenom vad han ska säga och ändrar sig i mitten. Jag skulle vilja ha honom i en liten garderob hemma, så man kan öppna dörren och lyssna när man vill. "Crazy jazz stuff"...

/Elin

Vilse sa...

Ja! En sån garderob vill jag också ha och när vi ändå håller på kan jag ta ett sånt där klädskåp som leder till magiska världar.