måndag 3 december 2012

Grunnar

Banbrytande idéer på gång här! Jag funderar på att skära bort ett par trådar och göra de här två månaderna under vårterminen ännu kortare än de redan är. Skrivflytet uteblir för att kapitlet är så trist och om jag nu tycker att det är så tråkigt (transportsträcka, eh, Sean?), varför ta med alltsammans? 

Varför inte skynda framåt istället mot det efterlängtade mötet på en viss båt? 

Det enda jag undrar är om de kapade avsnitten kommer att saknas. I ena stunden vill jag ringa systrar och korrläsare och fråga om lov och i nästa inser jag att de säkert inte ens minns dem. 

Det är bara att slita bort alltså. 

2 kommentarer:

Sean sa...

Transportsträcka will forever mean (in my personal dictionary) "passages that Hanna finds ever so boring".

So, I definitely say, "cut, cut, cut!"

Vilse sa...

Thank you! A honest friend who speaks the truth.

*writing away*