fredag 19 oktober 2012

Dansar skuttdansen

Jodå. Idén att ha "ett moment" för hjältens bästa kompis visade sig bli episkt när det kom i pränt. Det blev långt mycket bättre än jag trodde och sådana skrivpass måste alltid följas av en skuttande, lycklig dans.

Dessutom säger openoffice att jag producerat 2384 ord idag och det utöver de 41 rosenbröden, salsan och allt det andra. Den som läst Mannes inlägg igår förstår hur stolt jag är.

Ja, det finns nog inget annat val. Får väl skuttdansa lite till. 

Sms.a mannen förlåt har jag redan gjort.

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Men underbart Hanna! Jag dansar lite här på mitt håll också, för dig. Kan knappast säga att jag producerat några mängder alls idag, så jag gillade Mannes inlägg:) Jag förlåter mig själv för långsamheten och påminner mig om att jag skriver sakta för att dagens avsnitt är så fullt med ångest och obehagligheter.

Heja dig och kram!
/A

Vilse sa...

Ja, är det ångest och dessutom obehagligheter då är det en annan femma. Då vet jag ju att du knappt kan titta på datorn samtidigt, klart man måste hålla försiktigt tempo då!

Kram och tack för dansen.