tisdag 30 oktober 2012

2013

ANNA!!

Deadline är 10 december. Det skulle ju bli vi.

6 kommentarer:

Kära Syster sa...

JAG VEEET, JAG VEEET! Känner mig som en mycket lat människa nu som liksom bara "äsch, jag tar det nästa år istället." Hahaha, sedan inser jag att man typ inte kan planera in när man ska bli utgiven och debutantblogga. Men ändå, är liiite lite besviken på mig själv just nu. Och tar en Bilbo-dag. Typiskt mig.

/A

Vilse sa...

Jag känner att beskedet kom på fel dag, jag som redan hade en Bilbo-dag. OM någon hör av sig och plötsligt bara älskar mig och vill skriva bokkontrakt så visst, då kan jag ju söka. Men det kommer inte hända (åtminstone inte före den 10 december.)

Försöker vara glad åt att jag skrev måååånga sidor igår, men det tröstar föga. Vad ska jag skriva för när ingen läser?

Vilse sa...

Hade varit roligt att Debutantblogga ihop med dig dessutom. Vilken grej!! Ska vi rycka upp oss? Jag menar, jag längtar ju ihjäl mig efter din bok och du hade ju din deadline i november vill jag minnas. 16onde?

Kära Syster sa...

It aint over ´til the fat lady sings, säger de väl? Jag har ingen aning om vad det betyder, men jag hör inga feta damer! Ha era Bilbo-dagar och ryck upp er sen!

/E

Kära Syster sa...

Jäpp, den 16:e smäller det. Inte. Men då ska jag vara färdig med sista sjättedelen. Oboj vad jag känner att det inte kommer att gå i den här snigelfarten. Så ja, ja. Jag ska rycka upp mig nu. Verkligen.

:)

/A

Vilse sa...

Elin: Du är för rar. Så länge det finns liv finns det hopp..? Kram!

Anna: Men det är det som är det fina med deadlines har jag märkt. Man kanske såsar först, men när det närmar sig måste man skärpa sig och då flödar det plötsligt för att det måste. Håller mina tummar för dig!