måndag 22 juli 2013

Twitter: Så man aldrig behöver vara sysslolös igen

Gick med i twitter igår (@VilseH). Försöker lära mig. Det var spännande att scrolla igenom allt som roliga människor twittrat under sista veckorna och få sig några goa skratt, men jag inser genast vilken tidskrävande apparat det är om jag ska underhålla någon sorts närvaro där. Man får se. Ribban måste läggas lagom. Jag inser naturligtvis också marknadsföringsmöjligheterna när jag väl har en produkt att sälja. Hisnande. 

Annars är det åter en lugn semesterdag när vi försöker göra klart hemma för att komma hemifrån och semestra lite. Blir det tyst här om några dagar så vet ni att vi är på resande fot.

Mhm. *visslar* En helt vanlig dag. Inget speciellt alls. Det är inte alls så att en viss redaktör återvänder till sitt kontor just idag efter sin semester, att hon just idag sätter sig vid sitt skrivbord och när hon ska ta sig an sitt arbete, så finns det en viss person på redaktionen som hälsar att en viss författare ringt angående sitt manus. 

Eller jo, så kanske det är, men det är absolut inget som upptar mina tankar. Alls. Jag har ju fullt upp med att lära mig twitter.

Inga kommentarer: