torsdag 12 december 2013

Den officiella versionen

Den officiella versionen är att jag fattade två beslut igår kväll. Det är allt.

1. Jag kommer med största sannolikhet använda en lektör för slutredigeringen.
2. Jag flyttade releasedatum till den 6 september 2014.

Lektör är väl jättebra. Har varit inne på det hela tiden. Godkändstämpel är en aspekt, möjligheter till utveckling och lärande en annan. Kalasbra. Målet är väl att reducera såsen något ytterligare så att säga, så att varje tugga smakar så mycket som möjligt. 

Releasedatumet är det jag velat ha hela tiden. Det ligger bra till strax före bokmässan och jag kommer hinna allting jag vill hinna till dess. Dessutom är det datumet för min världs stora högtid. Perfekt.

Den inofficiella versionen är att jag hade ett bryt igår kväll. Men... det ska väl reda sig. Likt såsen.

4 kommentarer:

Kära Syster sa...

Jag gillar båda besluten mycket.:)

/A

Villeosagamamman sa...

Och jag tror fortfarande på dig mycket. <3

dorro sa...

Det här med bryt är rätt bra. Ur ett bryt brukar det komma en plan och hopp. Det är bra grejer.

Det kommer gå kanonbra!

Vilse sa...

Tack allihop. Verkligen. Jag hoppas mitt huvud ska klarna efterhand (läs: mycket snart).