onsdag 7 januari 2015

Skriver du? Missa inte #VilseVerkstan

 Vilse Förlag presenterar stolt: #VilseVerkstan!

Är du som jag att du älskar att hitta på nya världar och sen gå vilse i dem? Samlar du ord som karameller och drömmer om att bli författare? Då ska du kolla in #VilseVerkstan som riktar sig till ungdomar i första hand och är en ny sorts online skrivarkurs.

#VilseVerkstan ger dig möjlighet att få personlig respons på det du skriver och tillgång till slutet diskussionsforum för unga som skriver.

Vad väntar du på? Kolla in det! Dyrt är det inte heller.

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Vilken grej! Vilket koncept! Vilken underbar uppfinning! Jag blev så till mig att jag genast bloggade om saken...

Du är så himla bra föredöme!

/A

Skriviver sa...

Helt fantastiskt! Det enda ledsamma med saken är bara att VileVerkstan inte fanns när jag gick i åttan och ville bli författare. Tänk vad det hade varit underbart.

Vilse sa...

Vi får se vad det blir utav det. Svårt att nå ut och några av de som mejlat och bett om support har backat ur. Tonåringar är inte de mest pålitliga.

Men visst hade det varit fantastiskt om det funnits när jag var 14! Man slipper träffa folk man inte känner, men får ändå känna lite på den där magiska tillhörigheten med andra som är jag JAG.

Det behövs.