tisdag 18 september 2012

En utflykt till posten

Vad är vackrare än ett nyligen utskrivet manus? En mängd ord som väntar på att få leva och beröra.


 Och här är tydligen en bild på mig. En liten lyckokram till manuset innan det bär av till posten.


Nu har manuset förvandlats till post. De lyckliga tu är B Wahlström och Rabén och Sjögren. Alfabeta, Natur och Kultur samt Bonnier Carlsen tar emot manus per mejl. Det tackar både min plånbok och regnskogen för.


Och här sitter jag i början av min nya fas. Väntan...

4 kommentarer:

Villeosagamamman sa...

Jag är så vansinnigt stolt över dig. Jag väntar med dig, snygging.

Unknown sa...

Ojoj vad spännande! Jag vet att du kommer att lyckas. Jag känner det i min lilltå:P

Kära Syster sa...

Men ÅH VAD SPÄNNANDE! GRATTIS!

Det här ser jag fram emot att höra mycket mer om nästa vecka...

Kram!
/Anna

Vilse sa...

Tack för all uppbackning, det värmer!

Känns extra fantastiskt att Dorros magiska, synska lilltå har siat framgång. =)

Anna - vi får höras om dag!