onsdag 22 maj 2013

Var är min Night Circus?!

Ska åka om en timme. Allt är så klart som det bara blir när man legat vaken sen halv sex. Jag ska rita en streckgubbe som symboliserar litteraturen så väl att jag borde ta patent på den, jag ska prata om läsupplevelser och ställa frågor. Jag har med mig böcker och delar av manus, men...

Var är min Night Circus?! Jag har TVÅ! Eller den ena har jag lånat ut till mamma, men var är den andra? Jag kan väl inte prata om härliga läsupplevelser och bra berättande utan den? Eller?



Å andra sidan har jag ingen Theodor Kalifatides heller. Ska man orka svänga förbi biblioteket måntro?

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ja, vars ÄR den?! Jag har numera tre ex, måste nog snart blogga om det...

/A

Vilse sa...

Gör det! Hittade min, som sagt. Eller snarare, fick veta var den var när jag kom fram till skolan...

Villeosagamamman sa...

Men den hade ju jaaaaaaaag!!